اشخاصی که مدعی ارتباط با امام زمان اند!+فیلم
درباره ی مباحث مرتبط با امام زمان(عج) و ظهور ایشان
طبقه بندی: دانلود، مهدویت، فراماسونری، امام حسین(ع) و عاشورا، ، |
برچسب ها: مدعیان دروغین-امام زمان(عج)-شیعه-شیعیان-ظهور-جامعه مهدوی-امام حسین-اربعین-خا-حضرت-انحراف-جریان انحرافی-زیارت-ژیامبر(ص)-،


 

امام ماغریب است. چرا که شیعیان دم از او می زنند اما تعدادی از آنها نه تنها زمینه ظهور را فراهم نمی کنند، بلکه افکار و اعمالشان تیری است که قلب امام را نشانه گرفته است. وقتی امام می فرماید: من مات و لم یعرف امام زمانه مات میته جاهلیه (هر کس بمیرد و امام زمانش را نشناخته باشد به مرگ جاهلیت از دنیا رفته است) تکلیفمان سخت می شود. به راستی برای ظهور چه کرده ایم و چه قدر حود را در به ثمر رساندن جامعه مهدوی دخیل می دانیم. چه شده که در جامعه ای با این همه کتاب و این همه سخنرانی و دنیایی که دنیای ارتباطات است هنوز مدعیان دروغین در گوشه و کنار هستند و مریدانی را می پرورانند.

در اینکه روز به روز شناخت و بروز حضرت در جامعه بیشتر پدیدار می شود شکی نیست. در اینکه برنامه هایی همچون ندبه های پر شور در سراسر کشور، پیاده روی با شور و شکوه اربعین حسینی و ...  می تواند زمینه ساز ظهور باشد هم شکی نیست. اما در این مقال بر آنیم با بررسی مجدد این جریان و شناساندن بیشتر مدعیان دروغین گامی هر چند کوچک را در به ثمر رسیدن جامعه مهدوی برداریم.

برنامه پیک بامدادی صبح امروز نیز گزارشی پیرامون مدعیان دروغین پخش نمود که در ضمن آن به معرفی کتابی در این زمینه نیز پرداخت. مدعیانی که ادعای نمایندگی از طرف خدا، ارتباط با آن حضرت و ...  را دارند. ادعاهایی که در طول مدت طولانی از ۱۴۰۰ سال پیش تا کنون مطرح بوده است و هنوز که هنوز است در گوشه و کنار زمزمه هایی در این باره شنیده می شود. به راستی علت این انحرافات چیست؟

 

نمونه ای از جملات مدعیان در جلسات خصوصیشان:

۱- اینجانب عبد الرضا  امام زمان هستم که درست در ۴۰ سالگی فهمیدم خداوند می خواهد یک سری کارهایش را توسط من انجام دهد. همین که در حضور امام زمان هستیم بسیار لحظه پر برکتی است. هم برای من و هم برای شما ...

۲- در سن ۳۸ سالگی مشرف به زیارت امام زمان شدم. ایشان را سه بار ملاقات کردم دوبار در تهران و یک بار در قم. خیلی از وقایع را من می دانستم. مثلا یازده سپتامبر، سونامی و حتی زلزله بم

۳- نمازی اختراع کردم ...  اصل مسلمانی با هفت اصول دین شروع می شود... دو رکعت انتخاب کردم ...

۴- یکی می آید اینجا می گوید اگر تو پیغمبری بگو تو جیب ما چیه؟ گفتم تو ما رو با دیوید کاپرفیلد اشتباه گرفتی...

شاید شنیدن فایل ها و صحبتهای این مدعیان برای ما رنج آور باشد و برای عده ای مضحک. اما باید بدانیم اگر این مدعیان شناخته نشوند بدعتهایی در دین ظهور خواهد کرد که به دلیل تاخیر در مبارزه با آن و ریشه کن نشدن آن، مبارزه سخت خواهد شد:

moddaee.mp۴ | دانلود فیلم

به گفته کارشناسان افزایش بصیرت و تعمیق بخشیدن معارف دینی و اسلامی جایگاه ویژه ای در این معضل و انحراف ایفا می نماید. معارفی که رسالت انبیا از ابتدا بر این بوده است. جهالت، بذری است که اگر نهال آن ریشه کن نشود مبارزه با آن سخت خواهد شد و در اعماق دلهای نا آگاه نفوذ خواهد کرد. این جهالت در تاریخ تبعات بسیاری داشته است و انسانهایی را از مسیر حق و عدالت دور کرده است. انسانهایی که به راحتی سخنان یک مدعی دروغین را باور می کنند و حتی عده ای هزینه های گزافی برای آن پرداخت می کنند. در سالهای پیش تعداد زیادی به خاطر این باورها جان خود را از دست دادند. جانی که می توانست با روشنگری و بصیرت به راه صاحب حقیقی آن یعنی امام زمان (عج)  فدا شود.

جمکران بود. مردی را دیدم تشنه لب. کاسه آبی دادم. گفتم التماس دعای فرج.. گفت: شیعیان ما به اندازه آب خوردنی به یاد ما نیستند که اگر بودند...

منبع : فرهنگ نیوز



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






نویسنده : محمد رضا زینی
تاریخ : 6 / 4 / 1387
ساعت :



مرجع دریافت ابزار و قالب وبلاگ
Design By : Ashoora.ir









پایگاه جامع عاشورا